poniedziałek, 27 maja 2013

Matka kupuje jeansy

Potrzebuję nowych jeansów. Ot ci problem. Ale ja jestem matka wybredna. Chcę ładnych jeansów. Stare - ukochane, zrobiły się zbyt małe. Ale przede wszystkim przetarły się. W kroku. Tylko bez podtekstów! 

Zatem w piątek korzystając z okazji wyruszyłam na zakupy. Mój wybór padł na H&M z racji bliskości sklepu i posiadanego kuponu rabatowego.

 
http://www.sxc.hu/photo/1336506 




Wpadłam w pośpiechu do sklepu i szukam spodni, jeansów idealnych dla zabieganej babki o nieidealnych kształtach. Spoglądam na półki a tam wszędzie skinny, super skinny, low i super low, czyli w wolnym tłumaczeniu wąskie, super wąskie, niskie i super niskie. Ciasno i nisko? - w sam raz dla mamy. 
Wybieram rozmiar zbliżony do mojego. Mierzę 5 par. Zdecydowanie za ciasno i za nisko. Rozmiarów większych brak. Szukam kroju bez słowa skinny i low w napisie. Jest! Jedna para - w rozmiarze 36.

Ze sklepu wyszłam bez spodni. Nie odważyłam się wejść do kolejnego sklepu. Zamiast kupić jeansy jedynie nabawiłam się kompleksów. Pieniądze, które miałam wydać na spodnie wydam na dietetyka... albo psychologa. 

Drodzy producenci odzieży! Z każdym dniem tracicie wiele klientek. Rozmiar 40/42/44... to nie wybryk natury. Kobiety chcą być kobiece i chcą nosić fajne jeansy. Chcą też wierzyć, że mogą być piękne bez względu na rozmiar a Wy im to skutecznie utrudniacie produkując zbyt mało odzieży w typowych rozmiarach.

No to gdzie mam się wybrać w poszukiwaniu spodni jeansowych w rozmiarze 40, bez obaw, że nabawię się jeszcze większych kompleksów?

1 komentarz:

  1. Największy wybór spodni jeasowych dla prawdziwych kobiet jest na http://www.mercerie.pl . Spodnie z wysokim stanem, prostą lub zwężaną nogawką, oczywiście rurki też są w ofercie.

    OdpowiedzUsuń