wtorek, 2 kwietnia 2013

Skórzane wiosenne buty dla dzieci za małą kasę

Kocham trzewiki firmy Bartek. Naprawdę, ale Price is the limit, więc w tym roku postanowiłam poszukać tańszej alternatywy i znalazłam. Jak się sprawi? Zobaczymy...

 



Kupiłam małej skórzane półbuty  w CCC - Lasocki Kids, dokładnie takie jak na zdjęciu. Cena 80 zł. Z opinii na forach niewiele dowiedziałam się na ich temat, więc będę testować. Rzetelnej opinii możecie spodziewać się najwcześniej w okresie letnim. Tymczasem czekają w kartonie aż zrobi się nieco cieplej.

4 komentarze:

  1. I jak wypadło testowanie? Właśnie się zastanawiam nad butami zimowymi z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziły się doskonale. Służyły nam dwa sezony. Jedyne do czego mogę się przyczepić to za długie paski, bo córka ma szczupłą stopę.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla moich dzieci nigdy nie kupowałam butów skórzanych bo jak to maluchy szybko potrafią je zniszczyć. Za to zakupy zawsze realizuję w https://butymodne.pl/dla-dzieci-c25952.html i moje dzieci za każdym razem nie mogą się doczekać paczki kiedy ona przyjdzie.

    OdpowiedzUsuń