poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Flanelowa piżama jako flaga erotycznej kapitulacji

Dziś nie będzie nic o dzieciach, będzie o kobietach w ich sypialni.

Kobieta-Matka to bardzo często najpierw matka a dopiero później kobieta. Mój mąż na pewno chętnie dodałby coś w tym temacie.
Przeczytałam ostatnio artykuł o damskich piżamach i zastanowiłam się co sama wkładam na siebie idąc do łóżka.




Hmmm, nazwać to można stylem luźnym, czasem wręcz sportowym. Piżama - w żadnym razie, raczej luźny T-shirt, szorty lub spodenki. Lubię osłonięte ramiona, wygodę i naturalne materiały, raczej trudno nazwać te rzeczy sexy. Z drugiej strony nie chcę zbytniej golizny, co bym nie musiała tego i owego ukrywać przed dzieckiem. Ma być ładnie i ze smakiem. Każda kobieta to wie, że mężczyźni to wzrokowcy, dlatego postanowiłam poszperać i poszukać czegoś co odmieni moje oblicze, bo w sypialni nie powiedziałam jeszcze ostatniego słowa. Oto moje typy:


                                                  Wygodna elegancja. Firma ESOTIQ.

                                                 Kolorowo, sexy i radośnie. Firma ESOTIQ.

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/P01_1882_127R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.25]&set=key[width],value[3734]&set=key[height],value[4366]&set=key[x],value[14]&set=key[y],value[153]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large] 
Wygodnie z sexy koronką. Firma H&M.

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/P01_1905_039R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.35]&set=key[width],value[4273]&set=key[height],value[4996]&set=key[x],value[73]&set=key[y],value[252]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]
Bardziej sexy. Firma H&M.


Drogie Panie idzie wiosna, czas w którym najczęściej zaczynamy dbać o formę i własne potrzeby. Nie zapomnijcie o bieliźnie nocnej, która spełni wasze oczekiwania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz